Indicators on پالاز You Should Know

Wiki Article

استفاده از موکت‌ها با پرزکوتاه و یک دست و ساده به بزرگ نشان دادن فضای اتاق کمک می‌کند.

یکی از مشکلاتی که با آن رو به رو می‌شوید بحث تمیز کردن موکت است. به هر حال به راحتی سنگ و پارکت پاک نشده و نیاز است که به یک شامپو فرش و فرچه مهمانش کنید تازه اگر خوش شانس باشید و لکی باقی نماند. (جهت لکه بردن و تمیز کردن موکت حتماً از فروشنده راهنمایی بگیرید)

نصب موکت تهران برای سرویس نصب موکت از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید. به رایگان قیمت بگیرید

موکت راحت، گرما بخش و بسیار امن‌تر از سنگ و پارکت است. بخصوص اگر فرزند خردسالی در خانه دارید. ممکن است دلایل بسیاری برای خرید موکت داشته باشید، برای مثال قیمت موکت نسبت به سایر کفپوش ها مناسب‌تر بوده، خطر لیز خوردن یا آسیب دیدن به صفر رسیده و در فصول سرد سال خیالتان از گرمای کف خانه راحت است. خب در کنار هر محاسنی، معایبی هم وجود دارد که باید نسبت به آنها آگاه باشید تا بعداً از خریدی که انجام داده‌اید احساس پشیمانی نکنید.

یکی ار کاربردی‌ترین موکِت های شرکت پالاز طرح پونه است که در مکان های شلوغ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع موکِت پونه به غیر از فضاهای مسکونی از ایده‌آل ترین موکت ‌ها براى بخش‌هاى ادارى و کاربرى‌ هاى تجارى و هتلى است که تاکنون نیز مورد توجه بسیارى از صاحبان این کاربرى‌ ها قرار گرفته است.

محصولات پالاز موکت دو نوع بافت متفاوت دارند. دسته اول، موکت هایی هستند که پرزهای آن در جریان فرآیند بافت بصورت یکدست بریده مى‌شوند. به این نوع موکت ها، موکت بافت کات گفته می شود. وقتی موکتی با این روش تولید شود، در کنار ظاهر نرم و لطیف محصولات، شاهد موکت هایی با موکت ضخامت و طرح های مختلف هم هستیم. برای اینکه بهتر متوجه شوید بافت کات چیست، تصور کنید که یک شال گردن بافته اید و می خواهید ریش ریش های دو سر شال را به اندازه مورد موکت نظر خود به طور یکدست قیچی کنید.

لیست قیمت موکت پرز بلند کبریتی و پالاز موکت فروش ویزه موکت ارزان در طرح آذین

این موکت ها به دلیل طرح و الیاف و شیوه بافتی که دارند، غیر از مصارف خانگی برای دفاتر کاری، محیط های اداری و همچنین هتل ها گزینه بسیار خوبی به حساب می‌آیند.

علاوه بر این تأثیر بسیاری بر زیبایی دکوراسیون منزل و محل کار شما دارد، کوچک‌ترین ایراد و عیبی می‌تواند جلوه فضای شما را مخدوش کند. به این موضوع هم توجه کنید که لزوماً جنس گران‌تر، باکیفیت‌تر نیست. در این مورد بهترین راهکار مراجعه به فروشگاه‌های معتبری است که پیش از این امتحان خود را پس داده و موکت با کیفیتی در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

از کفپوش‌های که حسی سرشار از آرامش و راحتی را در خانه به وجود می آورد پالاز موکت یا موکت پالاز است.

فرش آنلاین مجموعه ای ثبت شده است و تمامی حقوق برای آن محفوظ و کپی برداری از آن ممنوع است

همان طور که در بالا اشاره شد یکی از انواع موکِت های نمدی، موکت چاپی هستند. این موکِت ها با تراکم بالا تولید شده و از مقاومت و طول عمر نسبتا خوبی نیز برخوردار می‌باشند. معمولا موکِت هایی را موکت که توسط دستگاه چاپ مخصوص، نقش و طرح دلخواه بر روی آن ایجاد می‌شود را موکِت چاپی می‌نامند.

3x3 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x12 متر 3x13 متر 3x14 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x25 متر رنگ های موجود:

یکی از علاقه‌مندی های ما ایرانی ها استفاده از فرش در کفپوش خانه است. استفاده از موکت فرش به عنوان کفپوش علاوه بر اینکه در هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد، زیبایی خاص و منحصر بفردی را نیز به فضای خانه‌ی شما می‌بخشد.

Report this wiki page